Елементи
на рекламата
Трябва да знаете, че боравенето с рекламните
послания е доста трудна и прецизна работа. Защото самото послание, което работи в една държава, може да
се окаже напълно неприемливо в друга, като
по този начин и да провали цялата
рекламна кампания на един продукт. Има гафове
дори и тук и то доста чести и на големи фирми, които вече са се доказали, например
през 1964 година слоганът на Pepsi - Come
alive- /you're in the
Pepsi generation/ в страна като Китай бил преведен като - Pepsi ще възкреси мъртвите ви предци- ето при
това послание коментарът е напълно излишен. Това показва че трябва да се прави доста
подробен анализ, за да не се получават подобни гафове.
Вече има голям избор на реклами и доста подходящи са AdWordsреклама, които действат бързо и качествено и ако имате тур агенция, направете си оптимизация за
да Ви виждат клиентите.
Самото създаване на рекламна кампания в интернет е доста
сложен процес, но благодарение на методиката, която е разработена за клиентите / потребителите, всичко става по желание
на клиента. Въпреки всичко, не Ви съветваме да правите 1 – та си рекламна
кампания сами, понеже това може да Ви
струва повече средства. Можете да
объркате компонента цената на рекламана клик или
импресията и това да доведе до натрупването на сметки за хиляди и то в рамките на няколко минути. Има специалисти, които
ще ви помогнат и то срещу не чак толкова голямо заплащане. Много е важно да се подбере подходяща цветовата гама . Знайте, че най-добре привличат вниманието по сигналните цветове. Но трябва да се внимава да
не се превърне рекламата Ви в пътен знак
. За да се привлече по бързо вниманието
може да се използват и доста интересни
фонове с подходящ цвят, и задължително лого на фирмата или друг орнамент също
може да помогне, който да отведе потенциалните клиенти към повече информация.Също
така , добре трябва да обърнете внимание и на елемента от какво разстояние се вижда рекламата и колко
бързо минава през погледът. Все пак колкото по добре се вижда и колкото повече
време се гледа ,то и толкова по добър ще
е ефектът от нея. В някои от случаите може да се направят и определени
компромиси, като частта от текста да се направи
с размер, който осигурява разчитането му от доста по-голямо разстояние, за да може
да ангажира вниманието, а пък подробностите
или останалата информация да се чете от по - близо. Така на единица площ може да се
разположи и повече информация.
Няма коментари:
Публикуване на коментар