четвъртък, 22 август 2013 г.

Елементи на рекламата



Елементи на рекламата

Трябва да знаете, че боравенето с рекламните послания е доста трудна и прецизна  работа. Защото самото  послание, което работи в една държава, може да се окаже напълно  неприемливо в друга, като по този начин  и да провали цялата рекламна кампания на един  продукт. Има гафове дори и тук и то доста чести и на големи фирми, които вече са се доказали, например през 1964 година  слоганът на Pepsi - Come alive-  /you're in the Pepsi generation/ в страна като Китай бил преведен като  - Pepsi ще възкреси мъртвите ви предци- ето при това послание коментарът е напълно излишен. Това показва че трябва да се прави доста подробен анализ, за да не се получават подобни гафове. Вече има голям избор на реклами и доста подходящи са AdWordsреклама, които действат бързо и качествено и ако  имате тур агенция, направете си оптимизация за да Ви виждат клиентите.
Самото  създаване на рекламна кампания в интернет е доста сложен процес, но благодарение на методиката, която е разработена  за клиентите / потребителите, всичко става по желание на клиента. Въпреки всичко, не Ви съветваме да правите 1 – та си рекламна кампания сами, понеже  това може да Ви струва повече  средства. Можете да объркате компонента цената  на рекламана клик или импресията и това да доведе до натрупването на сметки за хиляди и то  в рамките на няколко минути. Има специалисти, които ще ви помогнат и то срещу не чак толкова голямо заплащане. Много е важно да  се подбере подходяща цветовата гама .  Знайте, че най-добре привличат вниманието по  сигналните цветове. Но трябва да се внимава да не се превърне рекламата Ви в  пътен знак .  За да се привлече по бързо вниманието може да се използват и доста  интересни фонове с подходящ цвят, и задължително лого на фирмата или друг орнамент също може да помогне, който да отведе потенциалните клиенти към повече информация.Също така , добре трябва да обърнете внимание и на елемента  от какво разстояние се вижда рекламата и колко бързо минава през погледът. Все пак колкото по добре се вижда и колкото повече време се гледа ,то и  толкова по добър ще е ефектът от нея. В някои от случаите може да се направят и определени компромиси, като частта  от текста да се направи с размер, който осигурява разчитането му от доста по-голямо разстояние, за да може да  ангажира вниманието, а пък подробностите или останалата информация да се чете от по -  близо. Така на единица площ може да се разположи и  повече информация.

Няма коментари:

Публикуване на коментар